Mobile Legends: Bang Bang

 Forgot password?
 Register now.
Author: LancelORD
Collapse the left

[Request] lancelot shuld be limited time hero only.

 Close [Copy link]
Post time 2017-11-23 09:00 AM | Show all posts
After spends 32k but cannot use it?
Post time 2017-11-23 11:02 AM | Show all posts
Omg, I’m done. Ur tired of nerfing heroes that u couldn’t kill instantly with ur beloved LANCELOT so now u ask lance to be limited so only u can play him? Wtf? U have brain disease or something? Jesus Chris the next time u make a bs retarded thread like this, I’m deleting it and terminating u from the forums.
Post time 2017-11-23 11:07 AM | Show all posts
Developer should assign Lancelot to you only and no other can use him.
Post time 2017-11-23 08:46 PM | Show all posts
How about you stop creating new thread here?
Post time 2017-11-23 09:43 PM | Show all posts
No MOBA game doesn't have a limited time hero
Post time 2017-11-24 01:18 AM From mobile phone | Show all posts
Yo dude, ban this guy already! all his threads is childish minded! Pls #SaveMLcommunity
Post time 2017-11-24 02:34 AM | Show all posts
Make it 1000 diamond, he will cry haha
Post time 2017-11-24 03:53 PM From mobile phone | Show all posts
this kid again lmao
Post time 2017-11-25 10:01 AM From mobile phone | Show all posts
UP..............
Post time 2017-11-25 07:47 PM | Show all posts

Up what ? You know this will never happen lol
You have to log in before you can reply Login | Register now.

Points Rules

Mobile Phone Version|Dark Room|Mobile Legends: Bang Bang Official Forum

2022-5-24 08:33 PM GMT+8

Powered by Discuz! X3.4

© 2001-2013 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list